Ny lur

Vi började vår vecka med att åka till Telia och införskaffa oss varsin IPhone 6 S+. Min 5:a jag hade tappade jag ju i backen för X antal månader sen och Hjärtats lur flippade ut helt så det var dags helt enkelt.
Med facit och min ny lur i handen så är jag väldigt nöjd =)
Blev mycket pillande på den igår. Tänk att en sån här sak kan vara så kul?!??

Imorse var jag ju inte överdrivet pigg och imorgon lär det väl vara samma visa.
Sa hela tiden att sista semesterveckan så skulle det inte ställas nån klockan men än så länge har det inte blivit av.
Känns lite som om man inte haft nån semester detta året, tyvärr! Men så är det väl när man köper ett hus med renoveringsbehov. Man har varit lite naiv och trott att det inte skulle ta så lång tid som det gjort. Samtidigt som det varit kul att renovera och få det precis som man velat ha det så lär man ju vara helt färdig när man kommer tillbaka till jobb. Saknar lite att man inte kunnat vakna på morgonen och bara ligga kvar i sängen och ta dagen som den kommer.
Nästa vecka så jobbar jag måndag och är ledig på tisdag och då ska jag inte göra ett dugg. Bara ligga hemma, kolla på nån serie och inte ens tänka på något som har med renovering att göra!!
Nu får man snart stänga de blå för klockan ringer 7:30 imorgon...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Levinsson

I say love... it is a hunger, an endless aching need

RSS 2.0