Känns inte riktigt som det

Nej, det känns inte alls som om det är julafton snart. Har ingen som helst julkänsla. Har väl inte haft det alls de senaste åren. Vet inte riktigt varför.
Har inte varit särskilt förtjust i julen heller i vuxen ålder eller i ungdomen. Inte min grej.
Man har ju köpt sina klappar och haft trevligt, det säger jag inget om...
Men som sagt ingen julkänsla och jag blir inte helt exalterad.
Denna julen ska vi vara hos SysterYster. Sist de hade julen hos sig var 2010 men då bodde jag inte här nere så det ska faktiskt bli kul, Och nu har man en fin sambo så man slipper åka hem till en tom lägenhet och istället åka hem tillsammans till sitt hus. =)
That we like... very much!
 
Nu blir det lite mer tv innan sängen väntar inför den sista jobbdagen denna veckan imorgon!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Levinsson

I say love... it is a hunger, an endless aching need

RSS 2.0