Oj då

Märker att jag inte varit här inne på ett tag. Får väl skylla lite på jobbet och allt annat runtomkring. 

Trivs väldigt bra på jobbet, kanske därför jag stannat över så mycket den senaste tiden.
Väldigt mycket att göra nu innan jul.
Sen ska man fixa sina egna klappar till nära och kära.
Jag och Hjärtat har bestämt att vi inte ska köpa något till varandra utan åka iväg någonstans och ta hand om varandra och bara vara lite längre fram. 

Ja, som sagt så är julen snart här. 
Om man ska klaga på nåt så är det väl att den infaller lite dåligt eftersom man bara är ledig 1 dag extra då den 26:e infaller en måndag.
Hjärtat som är hantverkare är ledig 23/12-9/1
Liiiiite orättvist kan jag tycka =)
Men bara till att bita ihop 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Levinsson

I say love... it is a hunger, an endless aching need

RSS 2.0