Första semesterdagen

Äntligen är semestern här för vår del.
Dock blir det inte så mycket slappande då vi har ett hus att fixa.
Idag stod det trappmålning på schemat.
För det oerfarne målaren som jag är så förstod jag inte riktigt hur mycket jobb det låg bakom.
Skruva av alla räcken, tvätta, slippa och måla minst 3ggr. Det går inte på en eftermiddag men jag har börjat i alla fall =)


Ligger här och funderar hur jag bäst tar av heltäckningsmattan som ligger på trappstegen. Det känns lite klurigare men det ska väl gå det med.
Imorgon ska jag fortsätta med trappan och det ska målas lister och foder till sovrummet där nere sen början det äntligen bli klart.
Bygga ihop sängen och flytta in där lär nog bli av denna veckan. =)

Vi tog en paus mitt på dagen för att kolla golv till ovanvåningen och vi har nu kommit överens om ett som passar oss båda.
Blir att ringa och beställa det imorgon så vi får det på fredag. 


Min käre sambo glömde jobbskorna och då fick man göra det bästa av situationen =) 
Vill ju inte ha stänk på sina vanliga skor!!

Ikväll är man chaufför till SysterYster så senare ikväll/natt ska man ta sig en tur till Laröd.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Levinsson

I say love... it is a hunger, an endless aching need

RSS 2.0