Denna värmen

Ja, folk säger att man inte ska klaga nu när värmen äntligen är här men helt ärligt!
Det skiter jag i!
När det är 26 grader kl 7 på morgonen och det bara stiger så funkar inte jag längre.
Jag blir seg, dåsig och omotiverad.
Det finns säkert dem som älskar detta vädret och tycker det är toppen.
Ledsen , jag delar inte entuasiasm.
Men alla tycker vi olika!!

Nu har äntligen flytten till huset blivit av.
Lägenheten är städad, slutbesiktigad och nycklarna är lämnade så det är skönt att slippa tänka på det.
Nu väntar det roliga, jobbiga, spännande - renoveringen! =)
Vi lär ju ha att göra en bra tid fram över men jag tror det kommer bli riktigt bra.
Nästa vecka är jag ledig hela veckan och då kan man få en del gjort.
Vi får göra upp ett litet schema på vad som ska göras först.
Det är ju en massa som ska rivas ut så får väl börja med det i helgen redan.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Levinsson

I say love... it is a hunger, an endless aching need

RSS 2.0