Bröllop

I lördags var det dags för Malans efterlängtade bröllop.
Har knappt kunnat sova på hela veckan för jag har legat och tänkt på allt från när vi ska gå in i kyrkan till middagen efteråt.
Var inte så nervös under dagen då bruden och hennes tärnor träffades tidigt för att fixa lite. Det stod ju hår och makeup på oss 3 på schemat.
Nervositeten kom först när vi stod i vapenkammern och skulle gå in.
Jobbigt att gå in och få alla blickar mot sig fast man tänkte ju att det inte brydde sig om mig utan väntade spänt på bruden som skulle komma efter mig. =)
Sen kom det ju en uppsjö av känslor när man stod där framme under vigseln och tårarna började så klart att rinna.
Mycket vackert bröllop var det.
Nu har Malan fått sin prins =)
 
Denna veckan så var det jobb igår sen en efterlängtad träning. Känns som om det var evigheter sen vi tränade.
Men igår var det som sagt dags och det känns ju så bra efteråt.
 
Idag tog jag ledigt från jobb för vi skulle på möte på banken och skriva på papper på lånet.
Nu är 2/3 av husköpet avklarat och på torsdag nästa vecka är vi inne på sluttampen, pappersmässigt.
Men rent praktiskt med flytt och renovering så är det myyyyycket kvar att göra. Det ska bli så spännande att få fixa allt och få det på vårt sätt.
Nu ska det packas vidare sen kolla på BBT!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Levinsson

I say love... it is a hunger, an endless aching need

RSS 2.0