Det börjar närma sig

Nu när stressen över Malans bröllop (förstår inte varför jag var det?!) är över så är nästa projekt över en.
Flytten till hus!
Vi har börjat packa nu, säkert 20 lådor.
Så just nu är det hyfsat stökigt här i lägenheten. Dock så har mina svärföräldrar varit så snälla och låtit oss flytta dit en massa lådor så när det stora flytten blir av på lördag så är det bara stora saker så som soffa, bord, säng osv som behövs flyttas.
Vi ska ju renovera en del så vill inte flytta över för mycket saker förrän vi kan börja packa upp.
Jag är så taggad inför att få ordning på vårt nya hem.
Vet ju att det är en del att göra och att vi inte kommer bli helt klara på flera månader men man kan ju alltid fixa ordning lite här och lite där.
Jag tror att detta kommer bli riktigt bra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Levinsson

I say love... it is a hunger, an endless aching need

RSS 2.0