Möhippa och tidig flytt

Jepp, nu blir det en tidig flytt för oss.
Tanken var att vi senast den 1/7 skulle flytta och att det kanske kunde bli lite tidigare.
Men nu kunde någon ta vår lägenhet tidigare, redan den 1/6 vilket innebär att nu ska det packas för den 28/5 går flyttlasset. 😀
Spännande, skrämmande och jag är otroligt taggad.

I helgen som var så var det äntligen dags för Malans möhippa.
Efter planering och mer planering med den andra brudtärnan så var det som sagt dags i lördags för att kidnappa den blivande bruden.
Dagen innehöll frukost, lekar, besök på Borgen (där lag Marabou bestående av Malan, Malena och mig själv vann!!!), frågesport, grillning, mat på Le Cardinal och drinkar.
Jag hade riktigt kul och Malan var nöjd så jag säger att det blev en lyckad kväll! 😃










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Levinsson

I say love... it is a hunger, an endless aching need

RSS 2.0