Mycket har hänt på sistone...

Lite bra och lite dåliga nyheter.
Man brukar väl börja med de dåliga?!
Jo, vi på jobb blev kallade till möte av BC och regionschef för några veckor sen och det egentligen ingen vill höra vad precis det de berättade för oss... Vår butik skulle upphöra vid årsskiftet.
Först blev man ju helt tom sen komma alla tankar så klart.
Vad kommer hända nu?

Nu till de roliga nyheterna!
Innan de släppte bomben angående jobbet i Malmö så hade jag sett att de sökte en lageransvarig på Väla så jag sökte det givetvis för det hade ju passat mig som handen i handsken.
Jag skulle ju utföra samma jobb som nu fast 10 min hemifrån istället för 1,5 timme.
Och för 2 dagar sen fick jag beskedet att jag fått jobbet! Helt underbart men jag vet fortfarande inte hur det blir med mina underbara kollegor nere i Malmö.
Så det är lite blandade känslor just nu.
Jag har nu spenderat 2 dagar på Väla och det verkar verkligen vara ett bra gäng som jobbar där och jag har hyfsat fria tyglar att göra upp rutiner för att det ska fungera så bra som möjligt där.
På måndag kommer jag jobba min sista dag i Malmö så det bli den sista dagen jag pendlar med buss och tåg och försöker att inte koka inombords då kollektivtrafiken inte fungerar.

En annan rolig sak som skett på sistone är att vi äntligen flyttat in i huset.
Allt är inte färdigt men det viktigaste är.
Kök, toalett, sovrum och vardagsrum X 2.
Nu är det bara finlir kvar såsom gardiner, tavlor osv. Det roliga med andra ord. 😃

Här har ni badrummet, hur det ser ut nu och hur det såg ut innan. Ganska stor skillnad va?!

Nu tänkte jag krypa ner under täcket och släcka de blå efter en lång vecka...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Levinsson

I say love... it is a hunger, an endless aching need

RSS 2.0