Då var det februari

Fredagkväll och jag sitter här med datorn i knäet i soffan framför tvn som visar Identity Theif på 3:an.
Har sett den innan så den är mest på i bakgrunden och jag riktar min uppmärksamhet till vad datorn visar för mig.
Var inne på IKEAs hemsida och den visade en massa saker som jag hade kunnat tänka mig att köpa.
Fick presentkort därifrån i julklapp och har siktat in mig på en Hemnes byrå med 8 lådor.
Ska bara få tummarna loss och låna en större bil sen ska den inhandlas.
När den väl är på plats så har vi massor med förvaringsplats och då kan vi komma iordning ännu mer här i huset.
Den senaste tiden har det lagts mycket tid i hallen. Det har fixats med trappan, spackling och målning av väggar, målningen av lister och nya foder har börjats sättas på plats.
Måste säga att jag är lyckligt lottad som har en sån händig man. =)
 
Har även kommit igång med träningen.3-4 ggr i veckan.
Dock endast 1gg än så länge denna veckan. Skyller på den berömda huvudvärken.
Den kommer och går som vanligt. Blir inte riktigt av med den men ibland hälsar den inte på för ofta tack och lov.
Men veckan är inte slut, kanske blir det ett pass på söndag.
Sen blir det skärpning igen nästa vecka =)
 
Igår var mannen iväg i Danmark och såg Metallica och sov sen på hotell så jag fick sova själv för första gången i huset. Hade lite blandade känslor inför det kan jag säga.
Det gick hyfsat bra men vaknade varannan timme så det kändes inte som jag sov riktigt.
Var allt annat än pigg när jag vaknade imorse men vet man att det är fredag så klarar man det mesta =)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Levinsson

I say love... it is a hunger, an endless aching need

RSS 2.0